Koerast on saanud osa tänapäevasest peremudelist. Tal on võrdne koht diivanil. Ta käib kaasas puhkusereisidel. Võtame tema jaoks iga päev kindla aja. Koos koera tõusmisega inimkarja hierarhias areneb jõudsalt ka lemmikutele, õigemini nende omanikele suunatud ettevõtlus. Ilusalongid, kliinikud, toidu, mänguasjade, suhtlemisõpikute ja tarvikute tootjad, koertehotellid jne.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Koera puhul hindame omadusi nagu taibukus, lojaalsus ja koosolemise vajadus. Ehk neid samu väärtusi, mis inimestele omavahel suheldeski olulised. Koerad mõistavad oma pereliikmeid sõnadeta. Inimeste käitumisest loevad nad välja sõnumeid, mille peale me sageli ise ei tule.

Mõnikord eeldame koertest ehk ka natuke liiga palju. Võib-olla on pisut liiast loota, et nad kuulavad koos meiega raadiost tulevaid poliitikauudiseid või hindavad telekas jooksva filmi süžeed. Siiski sümboliseerib koer sõprust, ja seda täiesti väljateenitult.