Suurbritannias tegutsev Global Health & Pharma võrgustik avaldas täna Animal Health and Wellness Award 2018 võitjad. Innovaatilise ettevõtja kategoorias pälvis muuhulgas auhinna Eesti lemmikloomabränd Nufnuf.
Eesti lemmikloomabränd pälvis innovaatiliste toodete eest rahvusvahelise auhinna
Lemmikloomad ja loomad laiemalt on saanud inimeste elu loomulikuks osaks, alates lemmikloomadest kuni tööloomadeni välja. Inimeste heaolu on otseselt seotud loomadega. Tänu tehnoloogia arengule veterinaarias ja lemmikloomade plahvatuslikule kasvule hinnatakse lemmikloomade turu märkimisväärset kasvu aastaks 2025.
Seetõttu on GHP teist aastat tunnustanud neid inimesi ja ettevõtteid, kes hoolitsevad loomade heaolu ja tervise eest tehes tihti rohkem, kui neilt oodatakse. Auhindadega soovitakse juhtida tähelepanu ettevõtete ning inimeste pingutustele ja saavutustele loomadele heaolu pakkumisel ning veterinaarabis saavutatule.
Auhind omistatakse rangelt personaalsete saavutuste eest. Nufnuf pälvis tunnustuse oma innovaatiliste toodete eest, mille keskmes on lemmikloomade heaolu ja suurepärane disain. Eraldi tõsteti esile Nufnufi mänguasju, mis on valmistatud naturaalsetest materjalidest nagu ehtne nahk, jutekangas ja kookoskiud. Sellised mänguasjad vähendavad sooleummistuse riski kui lemmikloom juhtub mänguasjast eraldunud tüki alla neelama. Laialt levinud sünteetilistest materjalidest valmistatud mänguasjad põhjustavad terviserikkeid, mis on saanud suureks probleemiks lemmikloomadele, nende omanikele ning veterinaaridele. Nufnuf naturaalsed mänguasjad vähendavad just sedalaadi riske.
Nufnuf on kodumaine lemmikloomabränd, mis pakub uuenduslikke tooteid kassidele ja koertele. Põhikollektsioonist leiab pesasid, rihmu, trakse, mänguasju, matte ja lisatarvikuid nii kassidele kui koertele. 2018. aastal alustas ettevõte vetrinaartoodete pakkumist kaubamärgi NufnufVET all.