Uskumatu: vaata, milliseid summasid teenitakse nunnude lemmikute fotode pealt

Kelli Põlendik
, lemmik.postimees toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Anthony Behar/Anthony Behar/Sipa USA/Scanpix

Tänapäeva maailmas on loomapiltide ja -videote jagamisest saanud täiesti eraldi majandusharu, kui nii võib öelda. Sinu armas kass võib koguda kümneid tuhandeid fänne üle kogu maailma ning ühel heal päeval sa äkki ei peagi ise enam tööl käima. 

Kõigi meie uudisvoogu sotsiaalmeedias satub aeg-ajalt armsaid loomapilte. Üha enam on netiturundajad aru saanud, et loomad tekitavad häid emotsioone ning seda kõike saab rahaks pöörata.

Eestis on sotsiaalmeediapopulaarsuse tipus kaks prantsuse buldogi, Lola ja Pepe, kelle fännilehel on üle 32 000 jälgija. Kutsadel on rohkem fänne kui näiteks poliitik Jüri Ratasel ning laulja Jüri Pootsmannil. Populaarsete koerte omanik on hea olla – suure jälgijaskonnaga lemmikutele saadetakse kingitusi ja koeratoitu ning makstakse veel pealegi, et neljajalgsed erinevaid tooteid reklaamiks.

Maailma üheks populaarseimaks lemmikuks on internetisensatsioon Grumpy Cat, kelle omanik teenib vaid ühe postituse peale 8500 eurot. Fänne on kassil kokku ligi kümme miljonit. Kuulsatele loomadele luuakse nüüd agentuure, et neist raha teenivad kuulsused teha. Loomadel on isegi mänedžerid, kes nende karjääri eest hoolitsevad.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles