Tänapäeva maailmas on loomapiltide ja -videote jagamisest saanud täiesti eraldi majandusharu, kui nii võib öelda. Sinu armas kass võib koguda kümneid tuhandeid fänne üle kogu maailma ning ühel heal päeval sa äkki ei peagi ise enam tööl käima.
Uskumatu: vaata, milliseid summasid teenitakse nunnude lemmikute fotode pealt
Kõigi meie uudisvoogu sotsiaalmeedias satub aeg-ajalt armsaid loomapilte. Üha enam on netiturundajad aru saanud, et loomad tekitavad häid emotsioone ning seda kõike saab rahaks pöörata.
Eestis on sotsiaalmeediapopulaarsuse tipus kaks prantsuse buldogi, Lola ja Pepe, kelle fännilehel on üle 32 000 jälgija. Kutsadel on rohkem fänne kui näiteks poliitik Jüri Ratasel ning laulja Jüri Pootsmannil. Populaarsete koerte omanik on hea olla – suure jälgijaskonnaga lemmikutele saadetakse kingitusi ja koeratoitu ning makstakse veel pealegi, et neljajalgsed erinevaid tooteid reklaamiks.
Maailma üheks populaarseimaks lemmikuks on internetisensatsioon Grumpy Cat, kelle omanik teenib vaid ühe postituse peale 8500 eurot. Fänne on kassil kokku ligi kümme miljonit. Kuulsatele loomadele luuakse nüüd agentuure, et neist raha teenivad kuulsused teha. Loomadel on isegi mänedžerid, kes nende karjääri eest hoolitsevad.