Maailma üks suurimaid veebipoode liitus karusnahavaba programmiga

Mariann Prooses
, lemmik.postimees toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: TOOMAS HUIK/PM/SCANPIX BALTICS

Tuntud rahvusvaheline karusnahavaba programm Fur Free Retailer, mida Eestis esindab MTÜ loomade eestkoste organisatsioon Loomus, tähistab oma 15. tegevusaastat uue võimsa liitujaga, milleks on maailma üks suurimaid veebipoode Yoox Net-a-Porter.

Selle sammuga on Yoox Net-a-Porter astunud ühte paati selliste moehiiglastega nagu Giorgio Armani, Hugo Boss, Inditex ja H&M. Ühtlasi tutvustatakse täna Fur Free Retaileri uut identiteeti ja kodulehte (www.furfreeretailer.com).

Karusnahavaba programmi brändi värskendus tuleb ajal, mil üha enam moeloojaid võtavad avalikult omaks poliitikaid, mis lähtuvad loomade ja looduse heaolust. 

«Üle kogu maailma on aset leidmas muutus vastutustundlikuma ja jätkusuutlikuma tarbimise suunas ning moefirmad on sellest suurepäraselt teadlikud,» ütles MTÜ Loomuse kommunikatsioonijuht Annika Lepp. «Brändid, mis väärtustavad läbipaistvust ja innovatsiooni on mõistmas, et karusnahkade tootmine ei sobi sellele pildile. Moe tulevik on vältimatult karusnahavaba.»

Enne karusnahavaba poliitika omaks võtmist viis luksuskaupade veebipood Yoox Net-A-Porter rohkem kui 25 000 kliendi seas läbi küsitluse, millele vastanutest leidis enamik, et ettevõte peaks karusnahatoodete müümisest loobuma. Uudisteajakirja Newsweek hinnangul võib kõige silmapaistvama veebipoe otsus karusnahast loobuda vallandada kogu moetööstust läbiva doominoefekti.

Eestist on programmiga liitunud 13 disainerit ja moe-ettevõtet: Xenia Joost, Aus Design OÜ, WÖÖ, Kalle HT, KÄT, Perit Muuga, Mari Design, TUUB, Reval Denim Guild, Les Petites disainipood, mahemoe jaekett LAV Organic Lifestyle, teadliku elustiili pood Slow ja Eesti disaini pood Tali.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles