Päevatoimetaja:
Maarja-Liis Orgmets
Saada vihje

Loomaõiguslaste värskeim reklaam on tõeliselt šokeeriv

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: lemmik.postimees.ee
Copy
Nahkkingadesse pandi kunstverd.
Nahkkingadesse pandi kunstverd. Foto: Kuvatõmmis/Youtube

Loomade õiguste eest võitlev organisatsioon PETA on varemgi inimesi šokeerinud ja nende värskeim reklaam pole selles osas mingi erand.

PETA Aasia haru tegi reklaami, milles pahaaimamatud inimesed külastavad rõivapoodi, kus on valdavalt nahast valmistatud riided ja aksessuaarid. Ent iga käekoti, kinda, jalanõu ja jaki sees ootab neid ees õõvastav üllatus, kirjutab Huff Post.

Video tegemiseks pani PETA kokku võltsid poevitriinid ühte Bangkokis asuvasse kaubamajja. Rahakottide, jakkide, käekottide, vööde ja teiste nahast toodete sisse paigaldati kunstlikult valmistatud siseorganid, mõne toote sees oli ka tuksuv süda. Kinnaste ja jalanõude sisse pandi kunstverd ning kui inimene neid proovis, said tema käed või jalad sellega kokku.

Kõikide nahast toodete sisu näeb väga usutav välja, seega pole mingi ime, et poekülastajad olid šokeeritud. Reklaam ei ole mõeldud nõrganärvilistele ja PETA ise ütles, et kuna Kagu-Aasias on nende hinnangul olukord kõige hullem, siis nad pidid kasutama ka hulle meetmeid.

Kagu-Aasias on näiteks ussinahad väga kõrges hinnas, kuigi usside püüdmine, naha eemaldamine ja selle müümine on seal illegaalne. Ja näiteks Taimaal asuvad maailma kõige suuremad krokodillifarmid. 

«Iga tükike loomanahast, pole vahet, kui väike see on, esindab kõigi nende loomade kannatusi, kes on riiete valmistamise nimel tapetud,» kirjutas PETA Aasia haru oma kodulehel.

Tagasi üles