/nginx/o/2015/10/30/4645803t1h5b36.jpg)
27. jaanuaril 1999 paiskas Whiskas eetrisse esimese kassidele suunatud reklaami.
27. jaanuaril 1999 paiskas Whiskas eetrisse esimese kassidele suunatud reklaami.
Pikka aega oli Whiskasi hüüdlauseks «Kümnest kassiomanikust kaheksa ütlevad, et nende kass eelistab just Whiskasi» mis pärast korduvaid kaebusi muudeti ümber lauseks «Kaheksa omanikku kümnest, kes eelistustest rääkisid, mainisid, et nende kass eelistab just seda».
Tegemist on esimese otse tarbijale suunatud reklaamiga, millega koos saadeti ringlusesse ka videokassett, millel näidati kasside reaktsiooni reklaamile.
Video mõte on sarnane tänapäeval tahvelarvutitele ja telefonidele loodud mängudega, kus kass saab liikuvaid objekte käpaga taga ajada.