Lemmikloomade hotell pakub südamerahu ka lemmiku omanikule

, PetCity hotelliteenindaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Loomahotell PetCitys
Loomahotell PetCitys Foto: PetCity

Kui Eesti inimesel on reisile minnes küsimus,  kuhu jätta loomad, otsitakse enamasti lahendust sõprade ja tuttavate juurest. Kuid ühe enam koguvad klientuuri ka lemmikloomahotellid. Põhjanaabrite juures juba pikalt populaarne võimalus on suurepärane alternatiiv sõprade tülitamise asemel ning täna võimalik ka Eestis.

Loomahotellidega seondub inimestel palju müüte. Kardetakse näiteks, et  loomad elavad seal kesistes  tingimustes ja neile ei pöörata tähelepanu. Väikese ülevaate tegelikust Eestis lemmikloomahotellinduse olustikust ja olukorrast annab PetCity hotelliteenindaja Urve Hiie.

Loomaomanikel on tihti hirm selle ees, et nende lemmikud satuvad hotellis stressi ning ei suuda uute oludega kohaneda. Enamasti ei ole see aga probleem ning omanikud teavad oma looma eripärasi piisavalt, et sellisel juhul hotelli teenust ei kasutata.

Karta ei ole vaja ka kehvade tingimuste ning vähese tähelepanu pärast - koertega jalutatakse kolm­ neli korda päevas, millest üks on pikem jalutuskäik, mängitakse Royal Canin Arenal ja treenitakse vastavalt omaniku soovidele.  Koera toidetakse vastavalt omaniku ettekirjutustele ja tavaliselt toovad koeraomanikud ise koerale harjumuspärase toidu kaasa.

Kui tekib olukord, mil koer või kass oleks tarvis hoiule viia, tasub hotelli valimisel silmas pidada ruumide sobivust (sh ka puhtust), teiste klientide tagasisidet ning ka töötajate pädevust.  Kõige tähtsam on see, et loomaomanik saaks puhkust veetes olla kindel, et tema looma heaolu eest hoolitsetakse.

PetCity lemmikloomahotelli tööle võetud inimesed on kogemustega ning omavad teadmisi lemmikloomadega tegelemisel. Samuti on hotelliboksides kaamerad, mille abil saab loomaomanik üle interneti oma lemmikut näha kasvõi teisest maailma otsast. Kaamerad on sees kogu aja, ka öösel, et pakkuda omanikele täielikku meelerahu. Meili või telefoniteel on võimalik paluda hotelli teenindajal muuta näiteks toidu- või jalutuskordi.

Kuigi Eestis pole hotelli teenus veel nii populaarne kui naaberriikides, on trend tõusev.  Kui klient on selle teenuse enda ja oma lemmiku jaoks avastanud, siis kasutatakse seda ka edaspidi ning ka PetCity lemmikloomahotellis on suhteliselt lühikese ajaga tekkinud arvestatav püsiklientuur.

Naaberriikides on teenus olnud kättesaadav pikemat aega ning ka see mõjutab usaldusväärsust ning seeläbi populaarsust.

Et hoida hotelli puhtust ja turvalisust kõigi loomade jaoks, on selle kasutamisel ka mõningased piirangud.  Hotelli näiteks ei võeta vastu lemmikut, kes on agressiivne inimeste ja teiste loomade suhtes, indlevaid või tiineid emaseid loomi, haigeid, vaktsineerimata ja kiipimata või tätoveerimata loomi, üksindusahistus sündroomiga ning samuti alla 6-kuuseid loomi.

Kokkuvõtlikult julgustame kindlasti hotelli teenust kasutama just selle turvalisuse ja mugavuse tõttu. Eriti toome siinkohal esile pideva järelvalve, isiklike bokside puhtuse ning piisava tähelepanu olemasolu. Loomadele, kes viibivad hotellis, pakume soodushinnaga grooming-salongi teenuseid ja vajadusel on meil võimalik pakkuda kiiret veterinaarset abi,  kuna kliinik asub meiega ühes hoones. Kuigi lemmikloomahotell on hea lahendus lemmiku kiireks majutamiseks, võiks alati suuremate pühade ja koolivaheaegade eel varakult broneerida, et mitte hotelli kohast ilma jääda.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles